Prevratná a účinná liečba zväčšenej prostaty technológiou REZUM

Čo je BPH?
Benígna hyperplázia prostaty (BPH) vedie k zväčšeniu prostaty u približne 50 % mužov vo veku menej ako 60 rokov a až 90 % mužov vo veku 85 rokov. Zväčšená prostata môže tlačiť na močovú rúru, znížiť prietok moču z močového mechúra, v niektorých prípadoch spôsobuje úplnú obštrukciu močových ciest.

Medzi príznaky BPH patrí:
• časté močenie;
• nepravidelný prúd;
• nutkanie na močenie;
• slabý prúd;
• tlak pri močení;
• nočné močenie.

Liečba BPH
Necítite sa na veľký chirurgický zákrok, ale odmietate užívať lieky?
Zvoľte unikátnu a šetrnú liečbu prostaty aplikáciou vodnej pary, tzv. technológiou REZUM. Ide o miniinvazívny zákrok, ktorý zmierni príznaky BPH u mužov so zväčšenou prostatou a zároveň nemá nežiadúci účinok na sexuálnu funkciu. Vykonáva sa v lokálnej anestézii a nevyžaduje hospitalizáciu.

Počet liečebných cyklov vodnou parou závisí od veľkosti prostaty.

Viditeľný rozdiel
Liečba aplikáciou vodnej pary využíva tepelnú energiu vodnej pary. Údaje o bezpečnosti zákroku z klinických štúdií sú priaznivé a preukázali zmiernenie príznakov BPH.
Liečebný cyklus trvá 9 sekúnd. Sterilná para je aplikovaná do postihnutého tkaniva prostaty. Keď sa para kondenzuje späť do tepelného skupenstva, uvoľní sa tepelná energia, ktorá vedie k odumretiu prostatických buniek.
Počas prirodzeného procesu hojenia mŕtve bunky pacient vymočí a následne sa objem prostaty zmenší, prestane tlačiť na močovú rúru (obštrukcia), príznaky BPH sa zmiernia. U väčšiny pacientov sa príznaky zmiernia do dvoch týždňov po zákroku, maximálny účinok nastáva do troch mesiacov. Reakcia pacientov na zákrok sa môže líšiť.

Máte záujem o konzultáciu alebo liečbu technológiou REZUM? Obráťte sa na nás a zistite, či je táto metóda vhodná i pre Vás.

Rees J, Bultitude M, Challacombe B. The management of lower urinary tract symptoms in men. BMJ. 2014;348: str.3861.
McVary KT, Gange SN, Gittelman MC, et al. Minimally invasive prostate convective water vapour energy (WAVE) ablation: A multicentre, randomised, controlled study for treatment of lower urinary tract symptoms secondary to benign prostatic hyperplasia. J Urol. 2016 May;195(5):1529-38.